Чим ми можемо допомогти?

Що таке картка “Стартова”?

Це картка з кредитним лімітом до 300 000 грн та пільговим періодом до 92 днів на покупки онлайн і в магазинах та до 62 днів при знятті готівки або переказі на картку. Під час використання цієї картки можна отримувати кешбек за покупки до 30% та бонуси за реферальну програму до 250 грн за нового клієнта. Пропонуємо безкоштовні P2P-перекази за рахунок власних коштів, а поповнення мобільного – без комісії навіть за рахунок кредитних.

Із якого віку можна оформити картку “Стартова”?

З 18 років без встановлення кредитного ліміту та з 21 року з кредитним лімітом.

Яка вартість оформлення картки “Стартова”?

Оформлення, переоформлення та обслуговування безкоштовні.

Як оформити картку “Стартова”?

Через мобільний застосунок Alliance.

У якій валюті можна оформити картку?

Картка “Стартова” відкривається у гривневій валюті.

Які документи потрібні для оформлення картки “Стартова”?

Є два способи надання документів для оформлення картки: - “Дія”: в додатку мають бути ID-картка або закордонний паспорт та ІПН; - відеочат: потрібно мати з собою оригінали документів, які підтверджують особу (паспорт громадянина України, або ID-картка, або закордонний паспорт), та ІПН і зробити їх фото.

Чи можна оформити пластикову картку?

Так, миттєву пластикову картку можна замовити через службу підтримки або отримати у відділенні вашого міста.

Які додаткові можливості дає пластикова картка?

Відмінність між пластиковою та віртуальною картками полягає лише в тому, що за допомогою неї можна зняти готівку в банкоматі з відсутністю функціоналу NFC та касі відділення банку. В усьому іншому – це аналог віртуальної картки "Стартова".

Чи обовʼязково реєструватися в застосунку, щоб активувати пластикову картку?

Так, спочатку у застосунку відкривається віртуальна картка, яку відразу ж можна змінити на пластикову. При цьому буде новий номер картки, а попередня віртуальна закривається.

Чи буде після перевипуску в застосунку доступна і віртуальна, і пластикова картка?

Після активації пластикової картки стара віртуальна картка закривається, але підтягується нова, дублюючи номер пластикової картки – тож надалі клієнт може користуватися як фізичною, так і віртуальною карткою.

Як швидко активується перевипущена картка?

Віртуальна картка активується миттєво для всіх операцій. Пластикова картка активується одразу для зняття готівки, а для безготівкових операцій – протягом години.

Чи потрібно нову картку додавати до електронного гаманця?

Так, потрібно буде видалити з гаманця стару картку і додати нову.

Чи можна замовити іменну пластикову картку?

На даний момент можна перевипустити лише миттєву пластикову картку.

Якщо, маючи пластикову картку “Стартова”, перевипустити віртуальну картку, чи можна надалі користуватися пластиковою карткою?

Після перевипуску картки попередня завжди закривається. Якщо клієнт з пластиковою карткою переоформить саме віртуальну, то у нього буде лише віртуальна картка, поки він знову не перевипустить пластикову.

На новій картці буде той же пін-код, що й на попередній?

Ні, на новій картці пін-код буде таким, як до застосунку.

Як змінити пін-код до картки?

У застосунку перейти до налаштувань картки та обрати в меню “ПІН-код”.

Чи залишаться добові ліміти на новій картці, які були встановлені на старій?

Ні, ліміти зміняться на стандартні за замовчуванням, тому в застосунку потрібно перейти в налаштування картки та встановити бажані ліміти.

Яка вартість перевипуску картки?

Перевипуск віртуальної чи пластикової картки — 2 картки на рік безкоштовно, а кожна наступна — 100 грн.

Чи можна перевипустити віртуальну картку на віртуальну?

Картку будь-якого типу (віртуальна чи пластикова) можна перевипустити на будь-яку без жодних привʼязок до того, якою вона була до перевипуску.

Чи потрібно вказувати причину перевипуску картки?

Ні, в застосунку такого параметру не передбачено.

Що робити, якщо під час перевипуску картки стався технічний збій або не змогли завершити процес перевипуску картки?

У цьому випадку в застосунку стара картка не закриється, а нова не буде активована, тому клієнту рекомендовано звернутися до служби підтримки, яка його проконсультує та допоможе у вирішенні питання.

Що таке пільговий період?

Пільговий період — це період часу, протягом якого банк надає можливість використовувати кошти за рахунок кредитного ліміту з пільговою процентною ставкою 0,00001% річних. Пільговий період на покупки діє з моменту виникнення заборгованості до кінця календарного місяця, що настає через місяць від дати її виникнення, за умови погашення в повному обсязі, тобто триває до 92 днів. Для операцій зі зняття готівки та переказів на картку пільговий період діє з моменту виникнення заборгованості до кінця календарного місяця, наступного за датою її утворення, за умови погашення в повному обсязі, тобто триває до 62 днів. Після повернення всього боргу на картку пільговий період відновлюється і знову стає доступним.

Що таке обовʼязковий місячний платіж та який його розмір?

Це сума мінімального внеску на картку в разі використання кредитного ліміту. Розмір обов’язкового платежу становить 5% від суми використаного кредитного ліміту на кінець місяця, але не менше 100 грн та не більше суми заборгованості.

Коли потрібно внести обовʼязковий платіж?

Обовʼязковий платіж необхідно сплатити не пізніше останнього дня місяця, наступного за місяцем, коли ви користувалися кредитним лімітом. Наприклад, у січні скористались кредитними коштами. Якщо до кінця січня не погасили заборгованість, то до кінця лютого необхідно внести обовʼязковий платіж.

Як відмовитися від кредитного ліміту?

На цей момент відсутня така можливість, але ми вже працюємо над процесом відмови та зменшення кредитного ліміту, який зовсім скоро буде доступний для користувачів.

Чи може банк самостійно зменшити кредитний ліміт та в яких випадках?

Так, зазвичай банк зменшує кредитний ліміт, коли ви не вносите обов'язкові платежі за своїми кредитами вчасно.

Якщо банк не встановив кредитний ліміт, то коли можна його очікувати?

Рішення про встановлення кредитного ліміту залежить від аналізу багатьох факторів і приймається індивідуально для кожного клієнта. Ми радимо користуватися карткою Alliance bank більш активно, тоді кредитний ліміт може бути переглянуто.

Після реєстрації в мобільному застосунку від “Дії” прийшло повідомлення про запит кредитної історії від вашого банку. Що це таке?

Під час реєстрації в нашому застосунку ми робимо запит у бюро кредитних історій для того, щоб зробити розрахунок та прийняти рішення щодо встановлення кредитного ліміту.

Що буде, якщо не повернути кредит вчасно?

На період воєнного стану та 30 днів після його припинення штрафи за кредитом не застосовуються. Але при виході на прострочку інформація про це передається в бюро кредитних історій, що в подальшому впливає на рішення банку щодо видачі кредиту.

Де можна зняти готівку?

За наявності фізичної картки готівку можна отримати в банкоматній мережі і касах Alliance bank та інших українських банків. За наявності лише віртуальної картки необхідно буде завітати у відділення Alliance bank. У будь-якому разі при собі необхідно мати паспорт громадянина України / ID-картку та ІПН.

Як можна поповнити картку?

Картку можна поповнити без комісії в касах Alliance bank та термінальній мережі EasyPay та City24.

Скільки карток “Стартова” можна відкрити?

Одночасно клієнт може мати лише одну відкриту картку “Стартова”

Що таке картка “Стартова”?

Це картка з кредитним лімітом до 300 000 грн та пільговим періодом до 92 днів на покупки онлайн і в магазинах та до 62 днів при знятті готівки або переказі на картку. Під час використання цієї картки можна отримувати кешбек за покупки до 30% та бонуси за реферальну програму до 250 грн за нового клієнта. Пропонуємо безкоштовні P2P-перекази за рахунок власних коштів, а поповнення мобільного – без комісії навіть за рахунок кредитних.

Із якого віку можна оформити картку “Стартова”?

З 18 років без встановлення кредитного ліміту та з 21 року з кредитним лімітом.

Яка вартість оформлення картки “Стартова”?

Оформлення, переоформлення та обслуговування безкоштовні.

Як оформити картку “Стартова”?

Через мобільний застосунок Alliance.

У якій валюті можна оформити картку?

Картка “Стартова” відкривається у гривневій валюті.

Які документи потрібні для оформлення картки “Стартова”?

Є два способи надання документів для оформлення картки: - “Дія”: в додатку мають бути ID-картка або закордонний паспорт та ІПН; - відеочат: потрібно мати з собою оригінали документів, які підтверджують особу (паспорт громадянина України, або ID-картка, або закордонний паспорт), та ІПН і зробити їх фото.

Чи можна оформити пластикову картку?

Так, миттєву пластикову картку можна замовити через службу підтримки або отримати у відділенні вашого міста.

Які додаткові можливості дає пластикова картка?

Відмінність між пластиковою та віртуальною картками полягає лише в тому, що за допомогою неї можна зняти готівку в банкоматі з відсутністю функціоналу NFC та касі відділення банку. В усьому іншому – це аналог віртуальної картки "Стартова".

Чи обовʼязково реєструватися в застосунку, щоб активувати пластикову картку?

Так, спочатку у застосунку відкривається віртуальна картка, яку відразу ж можна змінити на пластикову. При цьому буде новий номер картки, а попередня віртуальна закривається.

Чи буде після перевипуску в застосунку доступна і віртуальна, і пластикова картка?

Після активації пластикової картки стара віртуальна картка закривається, але підтягується нова, дублюючи номер пластикової картки – тож надалі клієнт може користуватися як фізичною, так і віртуальною карткою.

Як швидко активується перевипущена картка?

Віртуальна картка активується миттєво для всіх операцій. Пластикова картка активується одразу для зняття готівки, а для безготівкових операцій – протягом години.

Чи потрібно нову картку додавати до електронного гаманця?

Так, потрібно буде видалити з гаманця стару картку і додати нову.

Чи можна замовити іменну пластикову картку?

На даний момент можна перевипустити лише миттєву пластикову картку.

Якщо, маючи пластикову картку “Стартова”, перевипустити віртуальну картку, чи можна надалі користуватися пластиковою карткою?

Після перевипуску картки попередня завжди закривається. Якщо клієнт з пластиковою карткою переоформить саме віртуальну, то у нього буде лише віртуальна картка, поки він знову не перевипустить пластикову.

На новій картці буде той же пін-код, що й на попередній?

Ні, на новій картці пін-код буде таким, як до застосунку.

Як змінити пін-код до картки?

У застосунку перейти до налаштувань картки та обрати в меню “ПІН-код”.

Чи залишаться добові ліміти на новій картці, які були встановлені на старій?

Ні, ліміти зміняться на стандартні за замовчуванням, тому в застосунку потрібно перейти в налаштування картки та встановити бажані ліміти.

Яка вартість перевипуску картки?

Перевипуск віртуальної чи пластикової картки — 2 картки на рік безкоштовно, а кожна наступна — 100 грн.

Чи можна перевипустити віртуальну картку на віртуальну?

Картку будь-якого типу (віртуальна чи пластикова) можна перевипустити на будь-яку без жодних привʼязок до того, якою вона була до перевипуску.

Чи потрібно вказувати причину перевипуску картки?

Ні, в застосунку такого параметру не передбачено.

Що робити, якщо під час перевипуску картки стався технічний збій або не змогли завершити процес перевипуску картки?

У цьому випадку в застосунку стара картка не закриється, а нова не буде активована, тому клієнту рекомендовано звернутися до служби підтримки, яка його проконсультує та допоможе у вирішенні питання.

Що таке пільговий період?

Пільговий період — це період часу, протягом якого банк надає можливість використовувати кошти за рахунок кредитного ліміту з пільговою процентною ставкою 0,00001% річних. Пільговий період на покупки діє з моменту виникнення заборгованості до кінця календарного місяця, що настає через місяць від дати її виникнення, за умови погашення в повному обсязі, тобто триває до 92 днів. Для операцій зі зняття готівки та переказів на картку пільговий період діє з моменту виникнення заборгованості до кінця календарного місяця, наступного за датою її утворення, за умови погашення в повному обсязі, тобто триває до 62 днів. Після повернення всього боргу на картку пільговий період відновлюється і знову стає доступним.

Що таке обовʼязковий місячний платіж та який його розмір?

Це сума мінімального внеску на картку в разі використання кредитного ліміту. Розмір обов’язкового платежу становить 5% від суми використаного кредитного ліміту на кінець місяця, але не менше 100 грн та не більше суми заборгованості.

Коли потрібно внести обовʼязковий платіж?

Обовʼязковий платіж необхідно сплатити не пізніше останнього дня місяця, наступного за місяцем, коли ви користувалися кредитним лімітом. Наприклад, у січні скористались кредитними коштами. Якщо до кінця січня не погасили заборгованість, то до кінця лютого необхідно внести обовʼязковий платіж.

Як відмовитися від кредитного ліміту?

На цей момент відсутня така можливість, але ми вже працюємо над процесом відмови та зменшення кредитного ліміту, який зовсім скоро буде доступний для користувачів.

Чи може банк самостійно зменшити кредитний ліміт та в яких випадках?

Так, зазвичай банк зменшує кредитний ліміт, коли ви не вносите обов'язкові платежі за своїми кредитами вчасно.

Якщо банк не встановив кредитний ліміт, то коли можна його очікувати?

Рішення про встановлення кредитного ліміту залежить від аналізу багатьох факторів і приймається індивідуально для кожного клієнта. Ми радимо користуватися карткою Alliance bank більш активно, тоді кредитний ліміт може бути переглянуто.

Після реєстрації в мобільному застосунку від “Дії” прийшло повідомлення про запит кредитної історії від вашого банку. Що це таке?

Під час реєстрації в нашому застосунку ми робимо запит у бюро кредитних історій для того, щоб зробити розрахунок та прийняти рішення щодо встановлення кредитного ліміту.

Що буде, якщо не повернути кредит вчасно?

На період воєнного стану та 30 днів після його припинення штрафи за кредитом не застосовуються. Але при виході на прострочку інформація про це передається в бюро кредитних історій, що в подальшому впливає на рішення банку щодо видачі кредиту.

Де можна зняти готівку?

За наявності фізичної картки готівку можна отримати в банкоматній мережі і касах Alliance bank та інших українських банків. За наявності лише віртуальної картки необхідно буде завітати у відділення Alliance bank. У будь-якому разі при собі необхідно мати паспорт громадянина України / ID-картку та ІПН.

Як можна поповнити картку?

Картку можна поповнити без комісії в касах Alliance bank та термінальній мережі EasyPay та City24.

Скільки карток “Стартова” можна відкрити?

Одночасно клієнт може мати лише одну відкриту картку “Стартова”