
Ми завжди піклуємося про те, щоб ваші гроші й дані були у безпеці. Але, на жаль, іноді з’являються шахраї, які можуть діяти дуже переконливо.
Тому хочемо нагадати 7 правил, які допоможуть захистити себе від шахрайських дій:
Нікому не передавайте коди з SMS, навіть нібито «працівникам банку». Банк ніколи не запитує такі дані. Ігноруйте SMS чи листи з проханням «підтвердити операцію» або «розблокувати рахунок», якщо ви особисто не ініціювали жодних операцій.
Якщо у застосунку «Дія» з’явилося повідомлення про запит банком вашої кредитної історії, терміново зверніться до служби підтримки банку. Можливо, в цей час шахраї намагаються оформити кредит на ваше імʼя.
Будьте обережними з інтернет-посиланнями, оскільки шахрайське посилання може дозволити стороннім особам отримати доступ до вашого мобільного банкінгу.
Шахраї можуть створювати підроблені чати або канали з логотипом банку у Telegram, Facebook або Viber. Справжній чат підтримки доступний за посиланням всередині офіційного застосунку та на сайті банку.
Під час покупок перевіряйте адресу сайту та наявність https:// на початку адреси. Якщо адреса починається на http:// без літери s, вона не є захищеною. Оплачуйте тільки через захищені платіжні сервіси.
Шахраї можуть просити встановити програмне забезпечення для віддаленого доступу. Ніколи не погоджуйтеся. Це може дати їм доступ до ваших коштів. Технічна підтримка банку ніколи не просить надати доступ до мобільного пристрою клієнтів.
Якщо вам телефонують і представляються працівниками банку, завершіть дзвінок і самостійно перетелефонуйте на офіційний номер контакт-центру: 0 800 602 222.
Дбайте про свою фінансову безпеку онлайн. Дотримуйтеся цих правил, пильнуйте свої дані та довіряйте лише офіційним каналам банку 💙