
У зв’язку з публікацією Національним банком України інформації про застосування заходів впливу, АТ «Банк Альянс» надає офіційне роз’яснення, щоб забезпечити повну поінформованість клієнтів і партнерів та підтвердити стабільність роботи банку.
Банк вважає, що дане рішення не відображає фактичного стану справ.
Ми переконані, що під час перевірки, що відбулася наприкінці 2024 року, не було враховано частину оновлених внутрішніх документів та процедур, затверджених у IV кварталі 2024 року, а також результати внутрішнього аудиту та комплаєнс-оцінки, які підтверджують належну роботу AML-системи.
АТ «Банк Альянс» суворо дотримується вимог законодавства у сфері фінансового моніторингу, діє відповідно до міжнародних стандартів FATF, та системно вдосконалює свої внутрішні процедури.
АТ «Банк Альянс» працює у звичному режимі: усі операції, сервіси та обслуговування клієнтів здійснюються без будь-яких змін. Банк продовжує стабільну діяльність, зберігаючи надійність і повну довіру своїх клієнтів та партнерів. Ми продовжуємо зосереджуватись на розвитку сервісів і продуктів банку та підтримці наших клієнтів.