Це поточний рахунок, який відкривається юридичними особами та ФОП для зберігання коштів і здійснення безготівкових платежів у національній або іноземній валюті відповідно до умов договору на розрахунково-касове обслуговування та вимог законодавства.
Так, під час реєстрації в мобільному застосунку Alliance потрібно вибрати “Рахунок ФОП” або “Рахунок ЮО”. Також додатково безкоштовно буде відкрита особиста картка “Стартова”.
Є два способи надання документів для відкриття рахунку ФОП: - “Дія”: у додатку мають бути ID-картка або закордонний паспорт та ІПН; - відеочат: потрібно мати з собою оригінали документів, які підтверджують особу (паспорт громадянина України, або ID-картка, або закордонний паспорт), та ІПН.
Для відкриття рахунку ЮО потрібно надати документи для ідентифікації директора (як фізичної особи) та документи щодо компанії. Є два способи надання директором документів для ідентифікації фізичної особи: - “Дія”: у додатку мають бути ID-картка або закордонний паспорт та ІПН; - відеочат: потрібно мати з собою оригінали документів, які підтверджують особу (паспорт громадянина України, або ID-картка, або закордонний паспорт), та ІПН і зробити їх фото. Також потрібно сфотографувати такі документи щодо компанії: - документ, який підтверджує повноваження директора в компанії; - структура власності; - статут (модельний, електронний або нотаріально завірений).
На цей момент можливе оформлення онлайн рахунку лише у гривні. У валюті це можна зробити у відділенні. Після оформлення валютного рахунку у відділенні він буде відображений також у застосунку.
Перший рік обслуговування тарифного пакета “Онлайн” — безкоштовно. Починаючи з другого року щомісячна плата становить: - для ФОП — 100 грн; - для ЮО — 250 грн. Плата не залежить від кількості рахунків. У разі відсутності платежів у звітному місяці комісія не нараховується.
Наразі можливе оформлення лише віртуальної картки. Пластик для бізнес-картки вже готовий, і зовсім скоро його можна буде замовити. Скажемо вам по секрету: він дуже гарний.
Для клієнтів ФОП у нас є окремі пропозиції, з якими можна ознайомитися за посиланням. Також хочемо звернути вашу увагу, що відкрити рахунок ФОП у нашому банку можна дистанційно за допомогою нового застосунку Alliance як у Play Market, так і в App Store. Відкривши дистанційно бізнес-рахунок за допомогою застосунку Alliance, ви можете подати заявку на сайті на бізнес-кредит, і ми зарахуємо вам кошти без відвідування відділення.
У застосунку можна здійснювати комерційні платежі на свої та чужі рахунки в межах та поза межами Alliance bank, а також платежі на рахунки Державної казначейської служби України.
Ні, комісія відсутня.
Платежі на свої та чужі рахунки в межах Alliance bank та платежі для сплати податків — без комісії. Платежі на свої та чужі рахунки в інших українських банках: - без комісії, якщо платіж становить 0–1000 грн; - 5 грн, якщо платіж становить 1000,01–100 000 грн; - 10 грн, якщо платіж перевищує 100 000,01 грн.
Комісія за зняття готівки за допомогою бізнес-картки або з рахунку в Alliance bank становить 1%, у мережі банкоматів інших банків – 1% + 5 грн.
Готівкові кошти можна зняти за допомогою картки до рахунку для бізнесу у: - касі відділення Alliance bank; - банкоматах Alliance bank та банкоматах інших банків.
Так, є безкоштовна послуга з оформлення хмарного КЕП для ФОП та ЮО.
Договір на рахунок для бізнесу, тарифи та інші документи доступні за посиланням, а також у застосунку під час реєстрації в момент вибору продукту.
Усе дуже просто! Для цього потрібно залишити заявку на сайті, завантажити документи та очікувати на рішення. У разі завантаження не всіх документів або виникнення додаткових запитань із вами звʼяжеться менеджер банку для уточнення інформації.
Основні вимоги: - вік позичальника — від 23 до 65 років; - строк діяльності ФОП — 6 міс., ЮО — 12 міс.; - фінансова звітність; - наявність КЕП (окрім КЕП, який розміщено на токені); - наявність безготівкового обігу за рахунками для ФОП за останні 6 міс., для ЮО – 12 міс.; - не здійснювалась зміна засновника компанії менше ніж півроку до подання заявки на кредит (для ЮО).
Внесення платежів здійснюється щомісячно шляхом забезпечення клієнтом позитивного сальдо на його поточному рахунку або на рахунку для погашення кредиту (зазначений у договорі) в сумах і в дати, зазначені в установленому графіку. Банк здійснює договірне списання грошових коштів із поточного або з відкритого для погашення кредиту рахунку клієнта в строки і в розмірах, як передбачено умовами договору.
Так, це можливо. Але варто зазначити: якщо дострокове погашення здійснюється у перші 4 місяці з дня видачі кредиту, то клієнт має сплатити комісію у розмірі 1%. Плата нараховується на суму, яка перевищує плановий платіж згідно з графіком, і вноситься у день дострокового/частково погашення кредиту.
Ні, комісії немає.
24 місяці.
Максимальний термін безперервного користування овердрафтом — 60 днів.
Так, є разова комісія у розмірі 0,5%.
Так, новий ліміт установлюється щомісячно і залежить від проведених обігів за рахунком у банку.
Погашення відсотків за попередній місяць здійснюється щомісячно з 1-го по 10-те число наступного місяця шляхом забезпечення клієнтом позитивного сальдо на його поточному рахунку або на рахунку для погашення кредиту (зазначеного в договорі) у сумах, достатніх для погашення.
На період тривалістю 30/60/90/180 днів.
Так, є разова комісія у розмірі 1%.
Проценти нараховуються щомісячно на фактичну заборгованість за кредитом.
Так, частково, згідно з рішенням щодо надання фінансування.
Так, обов’язково.
Рішення про надання фінансування дійсне протягом 30 днів.
Банківська гарантія — це зобов'язання банку виплатити певну суму за свого клієнта у разі невиконання ним зобов'язань за контрактом.
Банківська гарантія є однією з форм забезпечення, надання якого можуть вимагати замовники торгів та/або закордонні партнери. Гарантія – це зобов’язання банку виплатити за клієнта визначену суму особі, на користь якої надано гарантію, навіть якщо сам клієнт не зможе виконати свої зобов'язання самостійно. Надання банківської гарантії мотивує сторони виконувати свої зобов'язання за контрактами/умовами тендера та підтверджує серйозність намірів сторін за ЗЕД-договорами.
Авізування – надсилання іншому учаснику гарантійної угоди офіційного сповіщення про проведення тієї чи іншої операції (випуск, змінення, ануляція тощо).
Комісія, що являє собою винагороду банку за ризик і надане зобов’язання (платити за гарантією), не забезпечене фінансовим покриттям клієнта. Ця комісія виражається, як правило, у процентах річних.
До 5 робочих днів із моменту подання принципалом повного пакета документів у банк.
Для оформлення банківської гарантії підприємство має вести беззбиткову діяльність та не мати простроченої заборгованості перед кредиторами.
Так, це обов’язкова умова при оформленні гарантій.
Страхування предмета застави є обов’язковим (на користь банку на суму ринкової вартості в СК, акредитованої в банку).
Як застава приймаються майно (нерухомість, земельні ділянки, товари в обігу та інше), фінансова порука юридичних осіб та фінансова порука власників, загальна частка корпоративних прав яких у статутному капіталі клієнта становить не менше ніж 51%.
Гарантія закривається автоматично після закінчення терміну її дії. Для дострокового закриття гарантії на паперовому носії необхідно надати: оригінал банківської гарантії з супровідним листом від бенефіціара про повернення гарантії або лист принципала та/чи бенефіціара про те, що настали обставини, передбачені тендерною документацією, за яких гарантія припиняється. Ця інформація щодо настання обставин повинна підтверджуватися даними Prozorro. Для дострокового закриття гарантії в електронній формі необхідно надати: лист від організатора торгів про звільнення банку від зобов’язань за цією гарантією або лист принципала та/чи бенефіціара про те, що настали обставини, передбачені тендерною документацією, за яких гарантія припиняється. Ця інформація щодо настання обставин повинна підтверджуватися даними Prozorro.
Так, працюємо.
Так, звичайно, це можливо. Жодних обмежень – потрібно лише кілька хвилин вашого часу.
Можливі підключення Host-to-host – для PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard), а також HPP (Hosted Payment Page).
Так, є.
Відшкодування здійснюється протягом наступного робочого дня.
Visa та MasterCard.
Так, тому що ми щодня працюємо над тим, аби забезпечити вам найвищий рівень безпеки: наше серверне оточення відповідає стандартам PCI DSS, банк — принципальний учасник МПС Visa & MC, а також підтримує технологію Verified by Visa та Mastercard Securecode.
Хіба може бути інакше? Ми надаємо підтримку 24/7 та документальний супровід!
Звичайно, оплата приймається як від українських, так і від іноземних банків.
Так, відкриті до співпраці.
Так, працюємо.
Комісія за українськими картками за умов обігу до 500 тис. грн на місяць – 2%. Якщо обіг більший, комісія визначається індивідуально.
Потрібно завантажити застосунок на App Store або в Play Market, авторизуватися за допомогою номера телефону українського мобільного оператора, вибрати продукт для оформлення та надати документи банку за допомогою “Дії” або відеочату з працівником контакт-центру. При оформленні будь-якого вибраного продукту обовʼязково відкриється картка “Стартова”.
Відкриття картки “Стартова” є обовʼязковою умовою для реєстрації в мобільному застосунку. Без цього реєстрація в застосунку Alliance неможлива.
Лише ФОП. Якщо в реєстрі не буде знайдено даних реєстрації ФОП, то відкриється лише картка “Стартова”.
Лише директор організації. Ні головний бухгалтер, ні власник (якщо він не є директором) не може цього зробити.
Так, усі ваші картки/рахунки будуть відображені в мобільному застосунку.
Усе правильно. Умовою реєстрації в мобільному застосунку є обовʼязкове оформлення кредитної картки “Стартова”, яка відкривається абсолютно безкоштовно до рахунку ФОП/ЮО.
Оригінали паспорта (паспорт громадянина України, або ID-картка, або закордонний паспорт) та ІПН є обовʼязковими документами для проходження ідентифікації через відеочат. Якщо при собі немає ІПН, то зареєструватися в застосунку неможливо, але це можна зробити пізніше, коли матимете із собою всі необхідні документи.Якщо ІПН відсутній із причини відмови від його присвоєння, то: - у паспорті має бути відповідна позначка; - в ID-картці на зворотній стороні в полі РНОКПП має бути прописано слово «ВІДМОВА».
Це термін, який використовується для опису осіб, які обіймають або обіймали високі посади в уряді чи державних органах, а також їхніх родичів чи близьких асоційованих осіб. Якщо ви та/або ваші родичі не є політиками, вищими посадовими особами, суддями, дипломатами, то не потрібно пересувати повзунок праворуч, оскільки помилкова відповідь може спричинити затримку реєстрації в застосунку.
У лютому 2017 року між Україною і США було укладено міжурядову угоду для поліпшення виконання податкових правил і застосування положень закону США «Про податкові вимоги до іноземних рахунків» (FATCA). Згідно з нею всі українські фінансові установи (банки, страхові компанії, депозитарії) зобов'язані надавати відомості про рахунки, відкриті американцями. Детальніше можна ознайомитися тут. Якщо ви не є платником податків США, то не потрібно пересувати повзунок праворуч, оскільки помилкова відповідь може спричинити затримку реєстрації в застосунку.
Мінімальна версія операційної системи: - для Android — 7; - для iOS — 13.4.
Так, для цього потрібно додати картку до електронного гаманця.
На головному екрані перейти у “Профіль” (зверху ліворуч), у розділі “Безпека” обрати “E-mail” та змінити на новий.
На головному екрані перейти у “Профіль” (зверху ліворуч) та в розділі “Безпека” обрати “Змінити ПІН-код”.
Відновити ПІН-код до застосунку можна через звернення до служби підтримки.
За замовчуванням ПІН-код до картки аналогічний ПІН-коду до мобільного застосунку.
У застосунку на головному екрані натиснути на картку, перейти в “Налаштування” (зверху праворуч) та в розділі “Безпека” обрати “ПІН-код”.
У застосунку на головному екрані натиснути на віджет картки, перейти в “Налаштування” (зверху праворуч) та в розділі “Безпека” пересунути повзунок біля “Блокування картки” для потрібної дії.
У застосунку на головному екрані натиснути на віджет картки, перейти в “Налаштування” (зверху праворуч) та в розділі “Ліміти” виставити необхідні значення.
У разі потреби швидкого копіювання номера картки потрібно на головному екрані натиснути на віджет картки, а потім на новому екрані натиснути на лівий нижній куток на картці з останніми 4 цифрами.Також є кілька варіантів, як переглянути повні реквізити: - на головному екрані на віджеті картки натиснути на “...” у правому нижньому кутку та в розділі “Інше” обрати “Реквізити картки”; - на головному екрані натиснути на віджет картки, а потім на новому екрані — ще раз на картку; - на головному екрані натиснути на віджет картки, на новому екрані під карткою прогорнути до останньої кнопки “Реквізити картки” та натиснути на неї.
Так, це можна зробити як за конкретною карткою, так і за всіма одразу. У застосунку на головному екрані під віджетом із картками показана інформація за трьома останніми платежами. Якщо натиснути на кнопку “Всі”, то відкриється екран “Фінансова стрічка” для всіх карток, наявних у клієнта. Якщо необхідно подивитися виписку за однією з карток, то потрібно натиснути на віджет картки, і на новому екрані під карткою відобразиться її “Фінансова стрічка”. При натисканні на значок лупи можна перейти до фільтрів, які полегшують пошук потрібного платежу.
Детально з тарифами можна ознайомитися тут.
У застосунку на головному екрані перейти у “Профіль” та знизу обрати “Точки обслуговування”.
Це поточний рахунок, який відкривається юридичними особами та ФОП для зберігання коштів і здійснення безготівкових платежів у національній або іноземній валюті відповідно до умов договору на розрахунково-касове обслуговування та вимог законодавства.
Так, під час реєстрації в мобільному застосунку Alliance потрібно вибрати “Рахунок ФОП” або “Рахунок ЮО”. Також додатково безкоштовно буде відкрита особиста картка “Стартова”.
Є два способи надання документів для відкриття рахунку ФОП: - “Дія”: у додатку мають бути ID-картка або закордонний паспорт та ІПН; - відеочат: потрібно мати з собою оригінали документів, які підтверджують особу (паспорт громадянина України, або ID-картка, або закордонний паспорт), та ІПН.
Для відкриття рахунку ЮО потрібно надати документи для ідентифікації директора (як фізичної особи) та документи щодо компанії. Є два способи надання директором документів для ідентифікації фізичної особи: - “Дія”: у додатку мають бути ID-картка або закордонний паспорт та ІПН; - відеочат: потрібно мати з собою оригінали документів, які підтверджують особу (паспорт громадянина України, або ID-картка, або закордонний паспорт), та ІПН і зробити їх фото. Також потрібно сфотографувати такі документи щодо компанії: - документ, який підтверджує повноваження директора в компанії; - структура власності; - статут (модельний, електронний або нотаріально завірений).
На цей момент можливе оформлення онлайн рахунку лише у гривні. У валюті це можна зробити у відділенні. Після оформлення валютного рахунку у відділенні він буде відображений також у застосунку.
Перший рік обслуговування тарифного пакета “Онлайн” — безкоштовно. Починаючи з другого року щомісячна плата становить: - для ФОП — 100 грн; - для ЮО — 250 грн. Плата не залежить від кількості рахунків. У разі відсутності платежів у звітному місяці комісія не нараховується.
Наразі можливе оформлення лише віртуальної картки. Пластик для бізнес-картки вже готовий, і зовсім скоро його можна буде замовити. Скажемо вам по секрету: він дуже гарний.
Для клієнтів ФОП у нас є окремі пропозиції, з якими можна ознайомитися за посиланням. Також хочемо звернути вашу увагу, що відкрити рахунок ФОП у нашому банку можна дистанційно за допомогою нового застосунку Alliance як у Play Market, так і в App Store. Відкривши дистанційно бізнес-рахунок за допомогою застосунку Alliance, ви можете подати заявку на сайті на бізнес-кредит, і ми зарахуємо вам кошти без відвідування відділення.
У застосунку можна здійснювати комерційні платежі на свої та чужі рахунки в межах та поза межами Alliance bank, а також платежі на рахунки Державної казначейської служби України.
Ні, комісія відсутня.
Платежі на свої та чужі рахунки в межах Alliance bank та платежі для сплати податків — без комісії. Платежі на свої та чужі рахунки в інших українських банках: - без комісії, якщо платіж становить 0–1000 грн; - 5 грн, якщо платіж становить 1000,01–100 000 грн; - 10 грн, якщо платіж перевищує 100 000,01 грн.
Комісія за зняття готівки за допомогою бізнес-картки або з рахунку в Alliance bank становить 1%, у мережі банкоматів інших банків – 1% + 5 грн.
Готівкові кошти можна зняти за допомогою картки до рахунку для бізнесу у: - касі відділення Alliance bank; - банкоматах Alliance bank та банкоматах інших банків.
Так, є безкоштовна послуга з оформлення хмарного КЕП для ФОП та ЮО.
Договір на рахунок для бізнесу, тарифи та інші документи доступні за посиланням, а також у застосунку під час реєстрації в момент вибору продукту.
Усе дуже просто! Для цього потрібно залишити заявку на сайті, завантажити документи та очікувати на рішення. У разі завантаження не всіх документів або виникнення додаткових запитань із вами звʼяжеться менеджер банку для уточнення інформації.
Основні вимоги: - вік позичальника — від 23 до 65 років; - строк діяльності ФОП — 6 міс., ЮО — 12 міс.; - фінансова звітність; - наявність КЕП (окрім КЕП, який розміщено на токені); - наявність безготівкового обігу за рахунками для ФОП за останні 6 міс., для ЮО – 12 міс.; - не здійснювалась зміна засновника компанії менше ніж півроку до подання заявки на кредит (для ЮО).
Внесення платежів здійснюється щомісячно шляхом забезпечення клієнтом позитивного сальдо на його поточному рахунку або на рахунку для погашення кредиту (зазначений у договорі) в сумах і в дати, зазначені в установленому графіку. Банк здійснює договірне списання грошових коштів із поточного або з відкритого для погашення кредиту рахунку клієнта в строки і в розмірах, як передбачено умовами договору.
Так, це можливо. Але варто зазначити: якщо дострокове погашення здійснюється у перші 4 місяці з дня видачі кредиту, то клієнт має сплатити комісію у розмірі 1%. Плата нараховується на суму, яка перевищує плановий платіж згідно з графіком, і вноситься у день дострокового/частково погашення кредиту.
Ні, комісії немає.
24 місяці.
Максимальний термін безперервного користування овердрафтом — 60 днів.
Так, є разова комісія у розмірі 0,5%.
Так, новий ліміт установлюється щомісячно і залежить від проведених обігів за рахунком у банку.
Погашення відсотків за попередній місяць здійснюється щомісячно з 1-го по 10-те число наступного місяця шляхом забезпечення клієнтом позитивного сальдо на його поточному рахунку або на рахунку для погашення кредиту (зазначеного в договорі) у сумах, достатніх для погашення.
На період тривалістю 30/60/90/180 днів.
Так, є разова комісія у розмірі 1%.
Проценти нараховуються щомісячно на фактичну заборгованість за кредитом.
Так, частково, згідно з рішенням щодо надання фінансування.
Так, обов’язково.
Рішення про надання фінансування дійсне протягом 30 днів.
Банківська гарантія — це зобов'язання банку виплатити певну суму за свого клієнта у разі невиконання ним зобов'язань за контрактом.
Банківська гарантія є однією з форм забезпечення, надання якого можуть вимагати замовники торгів та/або закордонні партнери. Гарантія – це зобов’язання банку виплатити за клієнта визначену суму особі, на користь якої надано гарантію, навіть якщо сам клієнт не зможе виконати свої зобов'язання самостійно. Надання банківської гарантії мотивує сторони виконувати свої зобов'язання за контрактами/умовами тендера та підтверджує серйозність намірів сторін за ЗЕД-договорами.
Авізування – надсилання іншому учаснику гарантійної угоди офіційного сповіщення про проведення тієї чи іншої операції (випуск, змінення, ануляція тощо).
Комісія, що являє собою винагороду банку за ризик і надане зобов’язання (платити за гарантією), не забезпечене фінансовим покриттям клієнта. Ця комісія виражається, як правило, у процентах річних.
До 5 робочих днів із моменту подання принципалом повного пакета документів у банк.
Для оформлення банківської гарантії підприємство має вести беззбиткову діяльність та не мати простроченої заборгованості перед кредиторами.
Так, це обов’язкова умова при оформленні гарантій.
Страхування предмета застави є обов’язковим (на користь банку на суму ринкової вартості в СК, акредитованої в банку).
Як застава приймаються майно (нерухомість, земельні ділянки, товари в обігу та інше), фінансова порука юридичних осіб та фінансова порука власників, загальна частка корпоративних прав яких у статутному капіталі клієнта становить не менше ніж 51%.
Гарантія закривається автоматично після закінчення терміну її дії. Для дострокового закриття гарантії на паперовому носії необхідно надати: оригінал банківської гарантії з супровідним листом від бенефіціара про повернення гарантії або лист принципала та/чи бенефіціара про те, що настали обставини, передбачені тендерною документацією, за яких гарантія припиняється. Ця інформація щодо настання обставин повинна підтверджуватися даними Prozorro. Для дострокового закриття гарантії в електронній формі необхідно надати: лист від організатора торгів про звільнення банку від зобов’язань за цією гарантією або лист принципала та/чи бенефіціара про те, що настали обставини, передбачені тендерною документацією, за яких гарантія припиняється. Ця інформація щодо настання обставин повинна підтверджуватися даними Prozorro.
Так, працюємо.
Так, звичайно, це можливо. Жодних обмежень – потрібно лише кілька хвилин вашого часу.
Можливі підключення Host-to-host – для PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard), а також HPP (Hosted Payment Page).
Так, є.
Відшкодування здійснюється протягом наступного робочого дня.
Visa та MasterCard.
Так, тому що ми щодня працюємо над тим, аби забезпечити вам найвищий рівень безпеки: наше серверне оточення відповідає стандартам PCI DSS, банк — принципальний учасник МПС Visa & MC, а також підтримує технологію Verified by Visa та Mastercard Securecode.
Хіба може бути інакше? Ми надаємо підтримку 24/7 та документальний супровід!
Звичайно, оплата приймається як від українських, так і від іноземних банків.
Так, відкриті до співпраці.
Так, працюємо.
Комісія за українськими картками за умов обігу до 500 тис. грн на місяць – 2%. Якщо обіг більший, комісія визначається індивідуально.
Потрібно завантажити застосунок на App Store або в Play Market, авторизуватися за допомогою номера телефону українського мобільного оператора, вибрати продукт для оформлення та надати документи банку за допомогою “Дії” або відеочату з працівником контакт-центру. При оформленні будь-якого вибраного продукту обовʼязково відкриється картка “Стартова”.
Відкриття картки “Стартова” є обовʼязковою умовою для реєстрації в мобільному застосунку. Без цього реєстрація в застосунку Alliance неможлива.
Лише ФОП. Якщо в реєстрі не буде знайдено даних реєстрації ФОП, то відкриється лише картка “Стартова”.
Лише директор організації. Ні головний бухгалтер, ні власник (якщо він не є директором) не може цього зробити.
Так, усі ваші картки/рахунки будуть відображені в мобільному застосунку.
Усе правильно. Умовою реєстрації в мобільному застосунку є обовʼязкове оформлення кредитної картки “Стартова”, яка відкривається абсолютно безкоштовно до рахунку ФОП/ЮО.
Оригінали паспорта (паспорт громадянина України, або ID-картка, або закордонний паспорт) та ІПН є обовʼязковими документами для проходження ідентифікації через відеочат. Якщо при собі немає ІПН, то зареєструватися в застосунку неможливо, але це можна зробити пізніше, коли матимете із собою всі необхідні документи.Якщо ІПН відсутній із причини відмови від його присвоєння, то: - у паспорті має бути відповідна позначка; - в ID-картці на зворотній стороні в полі РНОКПП має бути прописано слово «ВІДМОВА».
Це термін, який використовується для опису осіб, які обіймають або обіймали високі посади в уряді чи державних органах, а також їхніх родичів чи близьких асоційованих осіб. Якщо ви та/або ваші родичі не є політиками, вищими посадовими особами, суддями, дипломатами, то не потрібно пересувати повзунок праворуч, оскільки помилкова відповідь може спричинити затримку реєстрації в застосунку.
У лютому 2017 року між Україною і США було укладено міжурядову угоду для поліпшення виконання податкових правил і застосування положень закону США «Про податкові вимоги до іноземних рахунків» (FATCA). Згідно з нею всі українські фінансові установи (банки, страхові компанії, депозитарії) зобов'язані надавати відомості про рахунки, відкриті американцями. Детальніше можна ознайомитися тут. Якщо ви не є платником податків США, то не потрібно пересувати повзунок праворуч, оскільки помилкова відповідь може спричинити затримку реєстрації в застосунку.
Мінімальна версія операційної системи: - для Android — 7; - для iOS — 13.4.
Так, для цього потрібно додати картку до електронного гаманця.
На головному екрані перейти у “Профіль” (зверху ліворуч), у розділі “Безпека” обрати “E-mail” та змінити на новий.
На головному екрані перейти у “Профіль” (зверху ліворуч) та в розділі “Безпека” обрати “Змінити ПІН-код”.
Відновити ПІН-код до застосунку можна через звернення до служби підтримки.
За замовчуванням ПІН-код до картки аналогічний ПІН-коду до мобільного застосунку.
У застосунку на головному екрані натиснути на картку, перейти в “Налаштування” (зверху праворуч) та в розділі “Безпека” обрати “ПІН-код”.
У застосунку на головному екрані натиснути на віджет картки, перейти в “Налаштування” (зверху праворуч) та в розділі “Безпека” пересунути повзунок біля “Блокування картки” для потрібної дії.
У застосунку на головному екрані натиснути на віджет картки, перейти в “Налаштування” (зверху праворуч) та в розділі “Ліміти” виставити необхідні значення.
У разі потреби швидкого копіювання номера картки потрібно на головному екрані натиснути на віджет картки, а потім на новому екрані натиснути на лівий нижній куток на картці з останніми 4 цифрами.Також є кілька варіантів, як переглянути повні реквізити: - на головному екрані на віджеті картки натиснути на “...” у правому нижньому кутку та в розділі “Інше” обрати “Реквізити картки”; - на головному екрані натиснути на віджет картки, а потім на новому екрані — ще раз на картку; - на головному екрані натиснути на віджет картки, на новому екрані під карткою прогорнути до останньої кнопки “Реквізити картки” та натиснути на неї.
Так, це можна зробити як за конкретною карткою, так і за всіма одразу. У застосунку на головному екрані під віджетом із картками показана інформація за трьома останніми платежами. Якщо натиснути на кнопку “Всі”, то відкриється екран “Фінансова стрічка” для всіх карток, наявних у клієнта. Якщо необхідно подивитися виписку за однією з карток, то потрібно натиснути на віджет картки, і на новому екрані під карткою відобразиться її “Фінансова стрічка”. При натисканні на значок лупи можна перейти до фільтрів, які полегшують пошук потрібного платежу.
Детально з тарифами можна ознайомитися тут.
У застосунку на головному екрані перейти у “Профіль” та знизу обрати “Точки обслуговування”.